ARIKETA
1.Zer da blog bat? Pare bat esalditan aipatu ezaugarri nagusiak.
BLOG:Bloga webgunea da aldian behingo eran argitalpenak egiten diren tokian,
argitalpen bakoitzak “Entrada-ko” izena jasotzen du eta aurkezten dira
alderantzizko ordena kronologikoan (sarrerarik berrienak lehenik eta
behin agertzen direnak dira).Blogetara deitu ohi du iparrorratz-kutxa, webloga edo egunkaria ere.
-Sarrerak: blog garrantzitsu baten ezaugarria da, inoren esentzia definitzen baitu. Webgune mota hauek sarreraz osatuta daude, izenez ezagunak diren mezuak ere badira. Sarrera hauek orden kronologikoan mugitzen dira berri bat argitaratzen den bakoitzean.
-Orrialde estatikoak eta dinamikoak: blog bat zer den definitzera egokitzen bagara, webgune bat da, bere edukia dinamikoa baita sarrerak noizean behin gehitzen direlako. Hala ere, blog batek orrialde estatikoak ere baditu; orokorrean bi daude, "Harremanetarako" eta "Nor gara".
-Edukia: tradizionalki, blog mezuak testuaz eta noizbehinkako irudiarekin osatzen dira. Hala ere, zenbait urtez, erabiltzaile asko saiatzen dira bisitariak erakartzen bideo edukiak, animazioak, infografiak ... erabiliz.
-Antolaketa: Interneten aurki ditzakegun blogen gehiengoa, batetik, etiketak erabiliz antolatuta daude; eta, bestetik, kategoriak. Helburua ez da beste bisitariei blogaren barruan edukiak bilatzea erraztea.
-Harpidetza: erabiltzaile batek WordPress-en blog bat sortzen duenean, plataforma bikain gisa, Axarnet-en, gure ostalaritza konpainia espainiarretik,% 100 instalatzea gomendatzen dugu. Bisitariei blog honetara harpidetzeko aukera ematen duen plugin bat da; Horrela, mezu berri bat argitaratzen den bakoitzean posta elektronikoa jasoko dute sarrerako ontzian.
-Web trafikoa: enpresa jakin baterako, bloga oso tresna erabilgarria da korporazioaren webgunera edo lineako dendara. Erabiltzaileen artean konfiantza eraikitzeko aukera ematen du eta, beraz, dagokion konpainia humanizatzea da. Konfiantza harremanak eraikitzea da
-Orrialde estatikoak eta dinamikoak: blog bat zer den definitzera egokitzen bagara, webgune bat da, bere edukia dinamikoa baita sarrerak noizean behin gehitzen direlako. Hala ere, blog batek orrialde estatikoak ere baditu; orokorrean bi daude, "Harremanetarako" eta "Nor gara".
-Edukia: tradizionalki, blog mezuak testuaz eta noizbehinkako irudiarekin osatzen dira. Hala ere, zenbait urtez, erabiltzaile asko saiatzen dira bisitariak erakartzen bideo edukiak, animazioak, infografiak ... erabiliz.
-Antolaketa: Interneten aurki ditzakegun blogen gehiengoa, batetik, etiketak erabiliz antolatuta daude; eta, bestetik, kategoriak. Helburua ez da beste bisitariei blogaren barruan edukiak bilatzea erraztea.
-Harpidetza: erabiltzaile batek WordPress-en blog bat sortzen duenean, plataforma bikain gisa, Axarnet-en, gure ostalaritza konpainia espainiarretik,% 100 instalatzea gomendatzen dugu. Bisitariei blog honetara harpidetzeko aukera ematen duen plugin bat da; Horrela, mezu berri bat argitaratzen den bakoitzean posta elektronikoa jasoko dute sarrerako ontzian.
-Web trafikoa: enpresa jakin baterako, bloga oso tresna erabilgarria da korporazioaren webgunera edo lineako dendara. Erabiltzaileen artean konfiantza eraikitzeko aukera ematen du eta, beraz, dagokion konpainia humanizatzea da. Konfiantza harremanak eraikitzea da
Komunikazio bidirekzionala: hasieran plataformen mota honetan norabide bakarreko komunikazioa dagoela dirudien arren, egia da ez dela. Erabiltzaileek blogaren atzean dagoen konpainiarekin edo pertsona batekin harremanak izateko aukera dute, adibidez iruzkinen bidez.
Diru sarrerak sortu: jende asko dago blog bat irekitzen duen dirua irabazteko eta horrela diru sarrerak sortzeko. Hainbat metodo daude, hala nola Google Adsense, kidea programak, zuzeneko publizitatea, etab. Dirua pasiboki irabazteko metodoetako bat da, gaur egun gehien jarraitu dena.
Gako-hitzak: blogeko mezuetan, gako-hitzak funtsezkoak dira. Aurretiazko azterketa sakona egin behar duzu haiek hautatu eta web trafikoa jasotzeko.
Hizkuntza: pertsona edo enpresa batek bloga irekitzen duenean, hartu beharreko lehenengo erabakietako batek sarreren hizkuntzarekin du zerikusia. Gai jakin bateko audientzia oso espezializatura zuzendutako plataforma bada, hobe da hizkuntza teknikoa eta profesionala erabiltzea. Horren ordez bidaiei eta helmenei buruz idazteko blog pertsonala bada, aukera hobea da hizkuntza pertsonal eta hurbila erabiltzeko.
Diru sarrerak sortu: jende asko dago blog bat irekitzen duen dirua irabazteko eta horrela diru sarrerak sortzeko. Hainbat metodo daude, hala nola Google Adsense, kidea programak, zuzeneko publizitatea, etab. Dirua pasiboki irabazteko metodoetako bat da, gaur egun gehien jarraitu dena.
Gako-hitzak: blogeko mezuetan, gako-hitzak funtsezkoak dira. Aurretiazko azterketa sakona egin behar duzu haiek hautatu eta web trafikoa jasotzeko.
Hizkuntza: pertsona edo enpresa batek bloga irekitzen duenean, hartu beharreko lehenengo erabakietako batek sarreren hizkuntzarekin du zerikusia. Gai jakin bateko audientzia oso espezializatura zuzendutako plataforma bada, hobe da hizkuntza teknikoa eta profesionala erabiltzea. Horren ordez bidaiei eta helmenei buruz idazteko blog pertsonala bada, aukera hobea da hizkuntza pertsonal eta hurbila erabiltzeko.
2 Nork sortu edo erabili zuen lehen aldiz blog bat eta zein urtetan?
lehenengoa Justin Hall izan zen 1994 ean
3.Blogger-ez gain, aipatu beste bizpahiru tresan blogak sortzeko.
No hay comentarios:
Publicar un comentario